免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年11月30日星期一

完美風暴

我經歷過多次股災 無一次風險比今次高 政治+經濟+疫情 簡直是場完美風暴. 但結果卻出乎意料 大市不但無出現股災 連較大的調整都不曾出現過 主因得一個 維穩力量的實力和決心超強 股市係一場鬥多$遊戲 結果無一股財力能勝得過維穩力量 森林定律 弱肉強食 大鱷怎會不明 當然係西瓜靠大邊 轉為做好 兩股實力一合 乜風暴都無有怕 還盡宰不知好歹的做淡者 我能神機妙算解說到原委 當然係因為是事後孔明 知道答案才講因由.

有網友知我看錯市 炒股輸掉六位數 來email問好 多謝關心 只佔身家1.53% 未瓜得! 若閣下覺得本人係明燈 不妨相反去幹 反正你怎樣做對我的投資成績 都不會有影響 在我來說 大家一齊贏當然係最好 但我輸你贏 總好過一齊輸 因我下注超保守 怎輸也應影響不到現有的生活質素.

14 則留言:

  1. 可能要多謝政府俾錢企業頂住個市.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 助的多係非成份股,應助大市升幅有限.

      刪除
  2. 香港的樓價也沒有太大影響,可見香港實力驚人(笑)。

    回覆刪除
  3. 國家力量加群眾信心,又再加上資產膨脹和新經濟力量,個市去去去。

    回覆刪除
  4. Maybe not such complication.

    Simply because of america's "too low interest rate" over recent +10 years.


    Btw, it seems 014.HK is "abnormally strong". Will it be followed by good news?

    ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. "If" so, I think 014.HK should be +HK$42. (NBV at 30Jun2020 was HK$70.8/share, and assume 60% of this figure.)

      刪除
    2. 014.HK : Privatization ? No way

      刪除
  5. 美歐中日四大經濟體開足水喉,洪水漫灌,資產那有不水漲船高呢

    回覆刪除
  6. Billy 兄認唔認同,只要猛印鈔票,以後就從此冇股災?

    回覆刪除