免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年11月29日星期日

人生經驗之道理篇

現代的孩子太受保護了 受不起錯節 現代家庭 小孩多係一個起兩個止 萬千寵愛於一身 我輩則家家十個八個 管得你那麼多 雙親為口奔馳 那有時間教你東教你西 全部都係實戰得回來 老爸有句名言[你食誰人飯]. 我十幾歲後 爸爸就無再講打講殺 而係講道理 我要聽他的 因為我食他的飯 爸也好合理 後來我不用吃他的 他真的不用我再聽他的話了 而我更較爸爸厚道 他老了吃我的 我也不需要他聽我的  父子感情因而愈來愈好 其實有緣成為父子 已是緣份 那能計得這麼多!

感情能如此和睦 除了實力轉變 真想不出有別的因由. 又上多一課 道理是需要有實力作後循的.血緣真係好重要 就算最不滿老爸之時 最多都係想離家出走 從來都無想過打番佢 致於那個班主任 只係幼童的不成熟想法 後來遇到比他更可惡的人多得肯 又嬲得那麼多呢!😂



6 則留言:

  1. 古語有云:有$道真理,無$語不真。

    回覆刪除
  2. B兄確有容人之量, 放低仇恨等於放過自己...有時我會諗, 當你所恨之人, 係你面前有生命安危, 如果做得到你會唔會救佢? 有時仇恨只不過係一剎那間放大左, 或一時氣憤衝擊大腦思想, 當你回頭睇返, 都只不過係芝麻綠豆般小事, 可惜好多時後悔已經為時已晚了, 或已輸掉人生, 或已輸掉感情...

    回覆刪除
    回覆
    1. 世上那有這麼多仇人 只係環境做成 父母輩生於戰亂 對他們來說 生存權就是一切 家家都人口眾多 單要溫飽都不容易 那個年代醫學落後 避孕並不容易 生這麼多子女 好多時非其所願 而只係解決生理需要時的副產品 加上週邊人人如此 就好自然覺得無問題 那個年代無聽過父母會覺得生兒育女 有可能係靠害 做牛做馬 老子都係如此 有何問題? 一句講曬 他們都係為勢所逼 值得諒解.

      刪除
    2. 那個年代有極少數有心理問題的教師虐打學生 也不難埋解 打人家的孩子 總比他自己生的痛快 而且又可自我解釋為我打你都係為你好 嚴師出高徒 父母又覺無問題 覺有問題也不敢投訴 因學位難求 不象今天 那敢得罪這班小祖宗 小小事大大投訢 影響校譽 不夠學生 飯碗難保呀!

      刪除
  3. 六十年代阿媽打仔係用帆布牀棍的,後生的不知有冇見過帆布床。我那時煑水用火水爐,瞓帆布床👌

    回覆刪除