免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年11月2日星期一

國內置業

恆生指數收報24,460升352點 成交額1,161億元 市場已押注拜登將勝出 投資者最忌前景難料 寧願高追或低撈 我又何妨等多幾天. 藥明巨諾(2126)暗盤高開0.8%報24元 近期只入了票申請螞蟻和Ibond 我也欠了日炒夜炒的熱情.

又有內地親友報佳音 剛買入新樓入伙 一百二十平方才一百六十萬人仔 外型也不錯 論身家我比他多 但論生活質素 他卻比我好得多 小車代步都兩架.

時勢欠明朗 本應多留現金 但我又怎敢亂提意見 我這個港燦 對當地的經濟 亦無可能了解勝過地頭蟲 磚頭始終係華人至愛. 若不是要隔離 我多會去飲入伙酒.



7 則留言:

  1. 唔知billy sir會唔會發一篇係股壇多年既經驗之談和心得,一啲don’t n do既提示

    回覆刪除
    回覆
    1. 已前文章講過多次,有興趣可番看舊文,但看來益處不大,因我自己都發覺自2017年後已out晒,不合時宜了.唯一可教你的,都係那句,不懂不重注,good luck

      刪除
  2. 近日我都有朋友想在港買定中山樓,預備明年回去退休,話可保持退休後的生活質素。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有中山親友話好多新樓供應.

      刪除
    2. 明白,我提吓朋友睇定啲,唔好咁急即刻買,謝謝!

      刪除
  3. 一百二十平方一百六十萬人仔 這種價格現在也只能在三四線城市或二線城市鄉郊才能買到了

    回覆刪除