免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年11月13日星期五

莫忘初衷

1980年我買入第一隻股票 領略到股票有息收 正常公司會賺多派多 於是有錢就買股 取代存款 其後證實真是行的 可惜忘了初衷 終日買出買入 現在應行回正軌 幸本錢已有些 不用以打工去儲本 而持有4萬元 I Bond 一年才得800元利息 我都認為值得買 那又為何對有6%Yield的大藍籌股畏首畏尾?  



12 則留言:

  1. 因為大如5號, 竟然可以停息跌價. 不想再讓本金面對小上大落風險了.為了理想利息,好像investment grade債券更合適一點.

    回覆刪除
    回覆
    1. 股票係風險大好多,但Ibond只能保本,不能賺到大$.

      刪除
  2. 我第一次抽Ibond,請教Billy兄會暗盤沽定上市日沽?感謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 個價滿意就沽, 為何不hold至到期? 中途若等$用才沽都末遲.

      刪除
  3. 941.HK is a cash cow and high dividend yield blue chip. No worry at all.

    Besides 941.HK, among all local property investment+reits, 014.HK should be the best : Low PB, very healthy balance sheet, >5% dividend yield. But it has already raised up for a week, standing on HK$28.5 is a bit difficult to persuade anyone to buy it.

    回覆刪除
  4. 我覺得唔好太信大陸既債評級~ AAA 一樣可以賴債~ 我覺得你全力投銀債好過LA~ 3.5%息~ 上次銀債先得4.6萬人抽~~ 今次當佢差唔多又係4.6萬人抽100-150億銀債~ 平均一個人起碼中3,40手~ 又安全~ 要錢個陣賣番比政府就得~ 流動性, 利息都大幅好過定期好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 你同你老婆兩個人頂頭鎚~ 每人投200萬落去~ 我諗分分鐘你兩個加埋可以買到200萬銀債~ 一年收番7萬都好~

      刪除
    2. 越諗越覺得好~ 佢咁既派息~ 再加埋個流動性~ 分分鐘仲好過買年金~

      刪除
    3. 呢兩年揸住堆所謂穩陣嘅地產內銀收租隨時高低位蝕你兩三成資金,更覺無風險每年3.5厘銀債可取...

      刪除
    4. 我末夠年齡買銀債.銀債無二手市場.

      刪除
    5. 地產內銀收租股,兩年前怎知佢現在晤掂?我想知係佢將來如何.

      刪除