免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年8月7日星期五

厭錢腥

大少明知業績差 卻一早去增持長實(1113)股票  二少卻在電盈(008)業績公佈後 股價升了 再公佈出價每股5.2元 增持2%電盈股份 涉資8.03億元 為何他不早點入貨? 做法剛巧和佢阿哥相反去幹 你明吾明白 我就吾多明 莫非兩兄弟都厭錢腥😅

後記:真係吾想得罪人  但有點不吐不快 有個財經網台主持 剛剛仍在話李察想炒高電盈股價出貨 但他有無看新聞 二少計劃提價增持8號仔 我般小blogger粗疏些出文都話吾出奇 但做得網台是否應該嚴謹些呢!

14 則留言:

  1. 風物長宜放眼量,讓時間給我們答案。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人說富人想法與窮人有異,所以我不明白李家兄弟怎想 有何出奇?

      刪除
    2. Billy兄,你嘅想法好好,是要多角度思考,才可以擴闊大家視野。
      別誤會,我上文是指希望李氏兄弟不要太離地,就讓時間給我,他們的想法答案。
      若有得罪之處請諒!

      刪除
    3. 不用太客氣 我寫網誌首要目的係想和別人吹水 那會介意這介意那 何況我從來都覺得自己判斷 錯多對少

      刪除
    4. 你又唔係個行~ 又唔係公眾人物~ 怕咩得罪人~ 講番你自己想講就得LA~

      刪除
    5. 但內子怕,我寫網誌係貪玩,但要她擔心,我就寧願不寫.

      刪除
  2. 根據我既觀察,我覺得富人唔係太重視價格,佢地會係心目中有個BUDGET,然後就可以買,如果BUDGET以下買到就梗係最好,但一定不能超過BUDGET,正如投地或者拍賣咁。

    另外一個睇法係佢地係睇長線,不會似散戶咁每個價位都計到咁盡,如果將來大升,果一兩個價位又不會相差太多,散戶太汁著於價格,富人可能比較重視價值...

    如果值十蚊,現在5.2買同4.2買一樣係平到笑,至少賺多賺少好睇買得多定少姐..
    4.2買係市場只買十萬股同5.2直接買到100萬股係唔同既

    只是個人看法

    回覆刪除
    回覆
    1. 終於明白了, 為何我炒股這麼多年都未發到達.

      刪除
    2. 我個人來說,能夠財自,已算物質和心靈發了達,一般的富豪只是數字多了點0,實際上很多各方面的生活好不過一般財自中產多少或有些還更不如。

      刪除
  3. 也許8號仔,是為私有化部署!

    回覆刪除
    回覆
    1. 8號仔私有化好難 最高蟹民每股成本128元,層層蟹民,別人不知,家兄就一定不接受

      刪除
    2. 之前的私有化,我亦有份反對,之後 動作是每股有$1.3特別股息和收到派發的6823。

      刪除
  4. 我4.42揸住14000股收息算了,已90%資金調去美股。

    回覆刪除