免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年8月28日星期五

修養

大學教授名滿香江 非因正職作育英才 而係教人炒股 他在生果報有個財經專欄 頗受歡迎 某天同報另一專欄作家 出文批評教授身為人師 卻只懂教人炒股 不務正業 我還以為好戲會在後頭 罵戰將有排看 怎知教授隔天就出文 話自己好易得意忘形 幸得同業提醒 甚為感激.......。預期的罵戰便冇發生 教授退一步 盡顯風度 對方若繼續批評 必然失分 但教授真的認為自己不對嗎? 非也 半點不改 繼績其講股生涯 而且愈來愈紅 出書 開班受徒 最近連廣告明星都做埋. 我吾係講教授對錯 而係講教授的處事態度 他已有億元家財 名成利就 仍然能扮作願受批評 因而麻煩大減 這份處事態度和修養 真值得學習.

10 則留言:

  1. 係財經專欄唔寫股票﹐唔通寫佢早餐食乜野咩。咁都要鬧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有點失禮,我真係早餐食乜都寫埋.但有點要網友明解;我寫網誌目的係想和多些人吹水解悶,以為看我的網誌可提升閣下的財技只係誤會,通常出文不用十分鐘,一日出文三、四遍,怎會有好野?

      刪除
    2. 不失礼,大家都系吹水解闷姐,一起倾下开心D。 :)

      刪除
    3. 我地呢d吹下水﹐當然寫乜都得﹐點同收稿費ge作家比呢。

      刪除
    4. 對,差點忘記我們係義工😃

      刪除
  2. 綱上天南地北吹吹水,除理財外,分享吓大家不同的事,感覺很好。
    教授應是我們同年代的人,投資路上的經濟學人中,佢係好成功,夠實戰經驗,除股場外,尤其在90年代地產市場一路貼市走上,好大程度同佢學歷/術背景有關,充分反映冇讀死書又比其他的貼地,發揮了書中自有黄金屋此句。

    回覆刪除
    回覆
    1. 曾生的投資勝在簡單易明,我都跟看了好多年,全港就只有他和已故Tony提點香港股民,可向英國申請退回匯控股息稅.

      刪除
    2. 認同,佢算實話的股評人。

      刪除
    3. 我也有學曾生的零成本法,可減輕壓力.

      刪除