免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年8月31日星期一

政府財政

預計今年度特區政府有財政赤字二千九百億元 財政儲備約九千億元 仍夠政府超過一年的開支 依然比全球95%以上的政府財政良好 不用過度驚慌 但全民派$則無需再來 假若我有九碗飯 你給我多一碗作用不大 但假若我一碗都冇 你給我的一碗飯可能生死尤關 大企業財雄勢大 那需人幫 不如集中力量幫助弱少社群 而飲食業的慘況 有目共睹 尤其係那些個體戶 應獲重點救援.

利申:本人係退休人士 在飲食業並無任何投資. 

4 則留言:

  1. 以前我都係你咁諗, 不過反正都倒落海~ 老人政策又唔好, 不如自己攞左先~

    回覆刪除
  2. 政府不是幫企業, 而是俾錢佢地保工人, 因為如果企業瘦身炒工人, 會好多人無錢開飯....

    回覆刪除