免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年8月11日星期二

科技盲

一坏咖啡請部PC飲 再用已出了問題 用另一部出文 竟刊不到相片 原因不明 莫非一般window機和蘋果機的程式不同 因我係個百份之九十五的電腦盲 (內子係百份之九十) 想買部新的 也要後輩幫助買那款 但疫情仍橫行 怎敢煩人! 現在網友應明白我為何不敢買新經濟股啦!

13 則留言:

  1. 你click 最頂 logo, 跟住再click 右上角有既ICON, click 入去選說明, 入邊有說明論壇, 我見有D人都有呢個問題, 試一試...

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝提點,已前一般可以,但近日改了新版面就吾work了.

      刪除
    2. 家兄教我將pc打直,倒出咖啡,用風筒吹于,估不道就行了,哈哈!

      刪除
    3. 最好可以打開機箱蓋, 肯定入邊吹乾透先好開機; 如果倒入火牛位置, 應該就唔得了

      刪除
  2. 我自己認識的同代/輩,極大部份電腦科技盲(包括自己),但他們的財商和賺錢能力極高(不包括自己),但對新科技就冒汗。
    因自己過去有電腦上問題,公或私的,只要出聲,有科技組同事攪掂,做成了自己不思長進,到人下崗了就儘量就不想再麻煩人(雖然開聲都可以)。
    現下一代又忙有自己的生活,朋友亦不能要人幫太多,最多是問問要點和須知,但最後還是用$處理了就算。

    回覆刪除
  3. 我就係果個科技組同事...:)

    回覆刪除
  4. 不如試下 chromebook, 易學易用!

    回覆刪除
  5. 我覺得你閒日朝早12點前去深水同個SALES 講要部用黎做文書唔打機頂多睇片既電腦~ 佢會同你搞掂曬~ 你比錢就OK~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一聽就知我係乜都不識,多會受騙,己前也有不快經驗.

      刪除
  6. 一般文書電腦,類似這部規格已夠用。
    https://www.price.com.hk/ec-product-detail.php?ecpid=204317&list_id=897&option_id=434629

    回覆刪除