免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年2月2日星期六

年廿八洗邋遢

A股仍在低位徘徊,落後於全球各主要股市,近期外資明顯有增加流入跡象,國策亦偏向扶持,融資放寬,鼓勵金融機構入市。雖則外違不穩,但A股早已調整不少,抗跌力較強。看好A股卻不熟內地的投資者,不妨留意南方A50(2822),持實貨,有>2.5%股息。
海外物業的廣告說到天花龍鳳,怎好怎好!但隔山買牛者務必要注意套現能力及稅制,升吾升值就只有天知,但前兩者則用心小小去查究也能知。
年廿八洗邋遢,亦係我一年一度幫手攪清潔的[大日子],冷氣機自己吾識洗只有找專業代勞,其他的因冇請菲傭姐姐,只好兩夫妻自己動手,不是我大男人主義平時吾做家務,而係我已經撐起全頭家,若不留番些事給Billy嫂辨,她會好冇存在感!

5 則留言:

  1. 清潔我做, 老公買餸, 我煲湯煮飯 !

    回覆刪除
  2. Billy太唔知有無睇blog?
    比佢睇見你一時話佢孔明, 一時話佢存在感, 小心比人扭耳仔

    回覆刪除
  3. 何只看,吾順眼就delete左我都吾知。

    回覆刪除
    回覆
    1. 若知佢介意,我怎會寫?廿多年夫妻比此好暸解了

      刪除