免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2023年10月3日星期二

十月危情

世事無奇不有 港股市場特別多 中國恆大復牌後曾都炒高四成 而且有1.6億元成交額 絕非乾升 問你服未? 十年美國國庫券超過4.75厘息 資金成本高踞不下 加上人仔弱勢 息口敏感股自然首當其衝 磚頭股更難逃一劫。 龍頭-新鴻基地產謹守80元大關 看來女族長再要用私己鼎住股價。

恆生指數收報17,331 跌478點 成交額861億元。乜線都跌穿曬 實力藍籌 長和、中電、電能、領展、中石油、中石化、工行、建行、中行、均見近期新低。股王- 騰訊股價曾失守300元大關。但看走勢都鼎不著太耐 重磅藍籌中就只就友邦保險能有輕微升幅。十月是傳統股災月 首個交易日就如此 莫非又來多次十月危情!

11 則留言:

  1. 我作大額的定期存款了,表示未來一年之內不會再買入新股票,我要好好想清楚未來之路,太古b上的獲利算是我運氣好。如果未來又出現疫情般的機會,我再出馬買股,這樣比較安全,四十四歲了不想輸掉後半生的幸福。

    回覆刪除
    回覆
    1. 賺到錢就獎勵下自己, 四十四歲对男人來說仍好年輕 我比你大21年

      刪除
    2. 財富是雖然用時間累積的,貪搵快錢的人屬多數,所以大多數的人都不會有錢。

      刪除
    3. 我日常的衣食住行確實匹配不上我的身價。
      注重精神文明甚於物質文明 ,
      但又對財自有執念,是我的矛盾心理。

      刪除
    4. 人各有志 無分對錯 自己覺得合適便可

      刪除
  2. 感覺跌唔落 又上唔到 慢慢陰乾

    回覆刪除
  3. 講開又好似2002年咁個市日日跌慢慢陰乾.消磨你嘅意志.考驗人性嘅忍耐力同信心

    回覆刪除
    回覆
    1. 扺不扺買關健在於將來香港經濟能否復甦。往績可以 但將來就冇人敢擔保

      刪除
    2. 將來嘅嘢梗係冇人知啦.如果有人知就個個都係李嘉誠啦.而家通街都係平貨考驗你嘅膽色信心同忍耐力.我就分段慢慢買.短期應冇運行.大長途賽事也

      刪除
    3. 我聽從強積金勸導 定息工具比例多個股票

      刪除