免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2022年4月15日星期五

兩面不是人

收到親友訢苦電話 傾訢照顧孫兒情况 超顽皮兼偏食。 對兒、媳講又不理 媳婦更對家公 家婆黑面。內子做了免費心理輔導員。收線後 太座問我意見? 老豆養仔仔養仔 養孫不是應份  交回兒、媳自己照顧吧! 但他們都要出外工作 否則應付不了日常開支。 媳婦要幫家打工 又看不起家公 家婆冇資產 幫埋揍孫都不領情。兩老不幫又於心不忍! 

我這麼聰明 一聽就明白晒 兩個選擇 A.理Q佢 。 B.怕得罪兒子或不忍心 就只好認命 偉大些繼續幫 但不要怨。切勿又要幫 又埋怨! 但我識不少人都係又要做好人 又條氣不順 結果兩面不是人。 

*男人老狗 連這些無聊事都理 你話幾戆居 再多幾天不開巿 我這病態股民可能會悶瓜 請問網友戒賭熱線 復活節假是否會有人接聽?😢

2 則留言:

  1. 尋日起身,發覺無開市,以為星期六,過左半日先發覺只係星期五,黎緊仲有3日無股票睇,仲悶過農曆新年😂唯有煲劇打發時間

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就跑步和聽老婆煲劇後劇評😢

      刪除