免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2021年6月5日星期六

最貴的房產信託

講的當然是領展(823) 它是香港房產信託(Reits)中每股資產淨值折讓最少兼股息率最低者。但貴當然有貴的道理。自2005年上市以來 股息從來有增無減 單這點就沒有別的Reits能及得上。但就因為常常覺得它估值貴 所以筆者多年來 只買賣過領展幾次 以至走失不少獲利機會. 話雖如此 它始終曾為本人財富增加過六位數字 歷次買賣中亦從來沒有過虧損的紀錄。而個人評級: 現價的領展 Buy就無為 Hold就實惠! 最新股價為每股74.1元 股息率3.87% 市值1542億元 每股資產淨值77.6元。 

見網友出文 領展在食人血饅頭 承賣家管理不善 債務高築時 賤價買入廣州天河區商場 。筆者愚笨 並未能理解網友的含意是想怪責領展管理層無良或在曲線讚它能夠把握機會。若屬前者 筆者就忽然覺得自己為人好厚道 常常高價接貴貨 好讓別人賺多些。


8 則留言:

  1. 其實真的是講反話,曲線讚管理層能夠把握機會呢。我唔係冷血,不過,在商言商,商家唔係開善堂,唔係「人血饅頭」時間,邊有淘寶價買正版LV。其實好聽一點,就是價值嚴重低估時買入。所以,呢單deal我心覺得唔錯,賣家其實也有解脫,呢個「人血饅頭」,你情我願,就好似巴老都成日食「人血饅頭」,08年買高盛都超好deal。50億,高盛股本約10%的永久特別股及認購權證,每年都必須支付一○%的股利,真心食得好盡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝明示 老人家頭腦自然遲鈍些 見笑了。

      刪除
  2. 賤價。。。又唔覺。反而覺得佢買貴左。佢最新買入的廣州商場。。麻麻地,在廣州讀書時都唔會去個度==

    回覆刪除
    回覆
    1. 國內商場好似被淘寶打殘左
      一綫商場都唔似香港咁人頭湧湧。
      我都有諗係咪有得賺
      早兩個月先去過福田領展中心城。

      刪除
    2. Location,Location and Location.

      你地睇淡時,我睇好。
      重組商戶組合是 領展的强項。

      你看到價格,我看到價值而已。木

      刪除
  3. 網購越來越盛行下,商場已成夕陽行業,只有食肆能生存,食肆占比越來越大但食肆又是最付不起租金的行業

    回覆刪除