免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2021年4月22日星期四

知足者 賺少了亦樂

蝕錢固然不開心, 賺得少又不滿意, 豈不是時時都不開心. 內子埋怨我941沽得早, 但她有無想過$49.6賣貨給我那位人兄的感受? 鋪鋪都贏, 鋪鋪都要贏到盡, 李嘉誠 畢菲特都辨不到. 靠投資股票已使我家衣食無憂, 不應人心不足. 況且以筆者的三腳貓投資功夫, 有此成績已相當幸運 應感恩多於埋怨. 這番話我不只是說給內子聽, 最重要反而係提醒自己, 在投資方面 我已得到比付出多得多, 應知足吧! 

煙肉 餐肉 菠蘿夾面包 這個配搭都得? 服了!




6 則留言:

  1. 投資要信自己,股場能達致財自,已是頂級高手,我比你差得多,咁多年都昆和和果果,只係賺到請老友飲餐茶。
    但亦樂此不疲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 坦白講,2005年前 我的炒股成績的確不錯,那時仍有工作收入,可全力投入.而近年新科技股興起,我全不理解, 投資上又要留一手作生活開支 好難再取得往日的佳績了.

      刪除
  2. 調番轉問幾多人有錢賺同賺到夠退休。
    可能已經係頭10%人
    全級100人考到第10名仲唔叻想點?

    回覆刪除
    回覆
    1. 買股難些,買樓多得肯.

      刪除
    2. 好多人都落錯車
      有心理質素同實力持貨都唔簡單

      刪除
    3. 我落錯車次數,多到都不記得有幾多次😂

      刪除