免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年5月8日星期五

辦公樓租務

太古地產(1972)剛公布今年度首季營運數據 截至3月底止 香港整體辦公樓租用率達98% 較去年底僅下降1% 租金增幅介乎7%至12% 真係令人難以置信 在此超嚴峻環境下 不但近乎全部租出 還能加到租 若係些四 五線地產商 還可壞疑有造假可能 但太古這塊招牌應信得過 看來對那些純以辦公樓收租為主的上市公司 不宜過份好淡 反應候位吸納.
家兄話送我這兩件[堅野] 好讓在家也可鍛練 希望吾好練到連隻左手都傷埋!

8 則留言:

  1. 十分同意,見佢租金增幅7-12%是驚喜,本來只預計唔多於5%,我諗租得太古坊太古廣場做寫字樓客仔應該都係經得起考驗的大公司。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜大型收租股都涉及不少商場,細那些純辦公樓收租公司太細兼買/賣不易.

      刪除
  2. 我公司今年剛要續租約,想要老牌華資業主減租,結果業主不減反加5%。雖然業主企硬,但我們都感受到自己公司銷售前景有一定壓力。

    真係不明白,業主有咩預知能力,可以預視有調價的本錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能好多人包括你和我 都覺甚不公平 但香港真係獨發地產 其他人都係幫地產商打工 可悲 但無耐. 吾好想以為整瓜地產就會有好日子過 97年港人抗議無$買樓 03年抗議無$開飯 20年抗議無$開飯和買樓.

      刪除
  3. 哇,由迷你哑铃升级到巨无霸,逐步来不要急。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前那個不是迷你哑铃,是塑膠玩具,攪笑而矣.
      我平時係用開這類巨无霸, 但右手傷了, 會減一餅去練.

      刪除
  4. hahahaha Billy兄搞笑真有一手,我当真了哈哈。我都信你用开这类巨无霸,因为你有功夫底。

    回覆刪除
    回覆
    1. Miss 吾通妳見過有個哑铃,會細個個iphone?

      刪除