免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年5月15日星期五

打工 創業

在工作期間曾有無數次機會創業 但我都選擇放棄 可能我的工作圈子窄 見到拍檔創業 九成以上反睦收場 你想和那人結怨 就和他合夥做生意啦! 若結怨賺到大$ 都話有點價值 但好多時$又賺吾到 仇家就多幾個.
而打工當然係受氣 你估小老闆不用受氣嗎? 打工最多無糧出 創業有機會血本無歸 打工遇到差勁老闆 可吾做 老闆過著衰伙記 玩都玩死你 你係瓷器 他係缸瓦 誰怕誰? 當然工字無出頭 但香港創業也不易 倒不如努力學習財技 增加被動收入 香港素來都係發達或破產容易 搵食難 .被動投資通常都係易於套現 贏輸都乾手凈腳 但一般生意就超麻煩 吾做賣盤並不容易.
這當然純係我個人感受 閣下若看法有異亦甚為正常 無為口舌之爭 你若創業成功 我也充心待你高興 我有個優點 並不會因見到別人失敗 證明到自己言中 而會感到開心.

5 則留言:

  1. 我都贊成合顆生意多數反睦收場, 所以我係自己創業 one man band. 一講到錢, 就會因利忘義. 唔好話合顆生意或者去投資, 買樓等等, 剩係講一齊去下旅行, 之後都可以反面.
    有時覺得打工同創業都幾似租樓同買樓...

    回覆刪除
    回覆
    1. 合夥做生意反目就見得多 但一齊去下旅行, 之後都可以反面就好彩無遇過.

      刪除