免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年5月7日星期四

1仙股

港交所規定 上市公司股價不能少於1仙掛牌進行交易 友人問若以1仙買入 豈不是蝕無可蝕 答案當然係錯的 掛1仙求售也可以永遠售不出 直至XX股合1股為止.
嚮應呼籲出街消費 租了部3輪單車 因內子不想踩 只想坐 而2輪又無後坐 想不到我吾夠一小時已吾夠力踩下去 B嫂應吾夠百磅 但實數就難過知她有多少私己 但我竟然踩吾旭架3輪車! 這也可能和昨天天氣太熱有關 運動完豈能刻薄自己 吃餐好些吧!


15 則留言:

  1. 1. 整个抱起B嫂你就应该大概知磅数,:)
    2. 斋吃这个餐好,不会肥。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無論感情多好,始終老夫老妻了 冇乜爆炸力 若係IU 我想單手就能抱起.

      刪除
    2. 作為80後的我都知的IU
      Billy 哥都知果然與時共進。
      Ps 小心老婆報復。

      刪除
    3. 我本來都吾誰是IU 但內子日日看那套乜乜酒店 我才知呀!

      刪除
    4. 老婆睇韓劇
      老公睇韓妹。。。。

      刪除
  2. 夏天踩同冬天踩已經好唔同... 大熱天成三十幾度, 好易中暑...唔好話踩單車, 叫你就甘企係街都死, 小心啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我嗢了好多水都不用去小便,天太熱了.

      刪除
  3. "無論感情多好,始終老夫老妻了 冇乜爆炸力 若係IU 我想單手就能抱起." ....師兄係到踩鋼線.. 小心....

    回覆刪除
    回覆
    1. 有智慧的妻子都知道 夠膽講的丈夫一定吾敢做 敢做的何用去講?

      刪除
  4. 師兄高招!!! 邊個會認自己冇智慧㗎!!

    回覆刪除