免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年5月20日星期三

人情冷漠

我樓下的管理員退休了 由我初搬入來已相識 平日亦多有交談 但他與我道別時 我只係講了聲保重 祝退休生活快樂 連互留電話都無做 事後我也自覺有點那個 而住了這裡多年 隔鄰姓乜我都吾知 偶然撞到都只係點下頭 怕講多兩句又令人起戒心 給碰到黑口黑面就無癮啦! 城市人住在石屎森林就係這樣 既冷漠又欠人情味.
不過亦不是人人如此戒心重 有個傻佬和老婆行街 突見街上有人宣傳政見就聽下 事後就拖回妻子行街 真嚇一跳 妻子竟在前面笑到肚到彎 原來係拖錯人 幸被拖錯那位女仕也知係誤會也笑起來 真係超尷尬!

1 則留言: