免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年5月8日星期五

投資首重套現易

若你係富翁 錢用來用去都係頭那疊 當然問題不大 但若非如此 投資就要首重套現易 友人待錢用 欲沽售海外物業 整整成年調低兩 三次價都無人問津 港人投資海外物業 喜與港樓比較 納米樓價錢house享受 那是超錯的想法 香港樓係奇跡 全世界獨此一家.
早餐就吃了這些 我就吾信減吾到磅.

網友[貓奴]推介牛奶炒蛋減肥大法 即試當午餐 有無效仍不知 但味道不錯呀! 謝謝!

6 則留言:

  1. 不至於吧Billy兄
    怕太極端對身體不好, 量少一點, 少油低脂食物, 餓的時候食水果
    幾年前讀書時暑假突然屎忽痕想減肥, 不食早餐, 每次食半碗飯+多菜少肉, 然後晚上落街喪跑30-45分鐘, 餓時食一個蘋果
    不到一個月, 減了8-9KG
    那時都覺得自己好痴線

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是我想減呀!醫生話我有脂肪肝,除減肥無他法.

      刪除
  2. 師兄, 多謝分享投資姐經驗...

    至於減肥,哈哈....小心... 有時間看看..... https://www.youtube.com/watch?v=VILATZDs4HA

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛看了,即以牛奶炒蛋當lunch, thanks

      刪除
  3. billy兄,搭嘴講下減肥。我會午餐、晚餐都有碳水化合物(糙米、蕃薯、米粉、通粉、白飯、粟米、南瓜)、蛋白質(蛋、肉、豆)和菜。中間1至2個水果。早餐就麥包加無添加花生醬。咁樣就又飽人生又有意義,又健康D,始終食太少都唔好。
    以下的fb page billy兄可以參考下:
    減脂餐輕鬆做、識揀識食 EatClean生活情報、Nutri Life 註冊營養師

    我以前以為唔食野就係減肥,試過晚餐只飲湯,或者只食菜,係真係餓到暈~!!!! 即係食返幾個包,哈哈

    回覆刪除