免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年5月2日星期六

最受歡迎10大月供股票

有不少投資者都喜歡月供股票作儲蓄 八掛想知那些股票最熱門 榜上有名包括盈富基金 騰訊 建行 煤氣 港鐵 友邦 領展  新地 港交所及匯控(因突然不派息 相信不少人會放棄匯控 不再月供) 令我覺得奇怪的係竟欠中電 恆生及誠哥糸股票. 而個人經驗所得 綜合安全度 收費及優惠 2388的月供股票服務最佳.
世上最好吃的食物 就係節食後吃的 普通一碗拉麵 我連湯都差點飲清 個四眼仔店員 笑著問我是否好好味 我話給他知 我剛放出來!

2 則留言:

  1. 月供股票我同你都唔啱嘅喇,你所讲嘅中银香港同恒生我都持有,组合中只持有这两隻银行股。

    回覆刪除