免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2022年2月23日星期三

派$消息

電子消費券每人有一萬元 分兩次派。

差餉减五千元 首兩季 每季一千五百元 後兩季一千元。

津貼一千元電費。

減薪俸稅一萬元。

租屋減稅額十萬元。

無論如何 有得派 總好過無得派呀!

6 則留言:

  1. 香港慢慢跟阿爺條路走,非常時間非常手段,各大商場大業主不能向欠租不超過三個月的小租戶採取法律行動,要共同富裕,要輔助中小企,用時間換喘息空間,地產霸權巳褪色,要在香港繼續賺大錢,不能不聽黨話,跟黨走,恆大,ATM等巨企,中央一出手打壓,不聽話隨時玩完,普通老百姓唔多唔少都係仇巨富,對利民舒困措施當然拍手叫好,此等措施在97前根本諗都不敢諗,以前就話怕你撤資,而家你要走,好行夾唔送,大把央企國企頂上,長和糸股價自數年前碌落來一直上唔番去不無原因,唔聽話是死因,你不斷將資金投資海外也改善不了股價,利申我上星期末已在60元沽清長和,好采重有錢賺,以後決不再沾手長和糸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不懂政治 亦不想和別人作爭拗 別人感覺和怎做我管不到 總之我因喜歡香港 所以我留底 內子喜歡我 所以她也留底 若有日我不喜歡 就會離去。但有點可以肯定 他日若我真的離開 也不會做出半點不利香港之事 想香港衰好證明自己離開好明智 我不是心理醫生 所以也不明何解 講完!

      刪除
    2. 若涉及敏感政治話題 最好不談 因講甚麼 企那邊都會有無窮爭拗 只會激氣 增加怨恨 也解決不到問題 筆者向來與人為善 甚不喜歡無端與人結怨。

      刪除
    3. 冇錯,如果買股票仲撈埋啲政治就好複雜,如果覺得不利國策的股就唔好買,我以前都好怕呢啲中資股,因為全部都要跟阿爺的國策走顧及民生,但現在終於有啲改觀開始買番啲有價值嘅中資股.外國一樣嗰匯豐除咗息都可以唔派息有咩分別,又咪鬼佬國企股

      刪除
  2. 唔好理咁多總之有錢派就開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 態度正確👍 又假若選擇不開心 又有何用?😒

      刪除