免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2021年9月19日星期日

鋪鋪博命 好易無命

甚麼過量都是不利的 營養過多 會衍生甚多相關疾病 異性過多 亦會傷身。前人說得好有智慧 中庸之道 才是王道。可惜道理人人懂,但卻並非人人都做得到。就如我無法明解 為何不少商界梟雄 家財已過百億 甚麼榮華富貴都有了 還去鋪鋪博命 晤通他們不明白 鋪鋪博命 好易無命的道理  無錢去博命 可以理解。 但錢已多到一世都用不完 還去博 我實在不明 這或許就是象我般庸人 永遠難成為人物的主因吧!

2 則留言:

  1. 就算贏面再高,一鋪就total loss 的話之前贏幾多都無用呢。

    所以誠哥永遠係大家偶像,分散各方面穩定經營,就算失敗(我記唔到佢有咩失敗例子,就算當年買橙做唔起但賣出都仲賺錢)都唔會一鋪清袋呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 2000年誠哥用二千億發展英國3G(個牌都九百億) 捱年多年才掂,其間賣了歐洲蒸留水、P&G中國、貨櫃碼題上市、印度電訊.....。我的和黃坐貨九年才歸本 所以好記得!

      刪除