免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2021年9月15日星期三

炒股血淚史

無意中看到網友James的一篇文章,[炒股二十年 為甚麼仍未發達]? 我比他更差勁 炒股足足多他一倍時間,但都仍未發達! 原因是每當辛辛苦苦累積了點財富,就突如其來一個股災,被殺到一頸血,又要從新儲過。

我1980年開始炒股,以存股代替存款,八年後有近四十萬身家,夠買個巿區小單位,怎知八七年十月兩個星期輸了十八萬,激到有了失眠症。只好再儲過 。踏上九O年代 也波折多多,九五年又跌過 重災區係磚頭股 我又食正;接著又到九八年洋鱷索羅斯狙擊港股。幸特區政府救巿 我也有幫拖,賺回了一點錢;怎知又買中香港最大證券行[百富勤] ,股票變了廢紙,投入資金雖不算好重注,但卻首嘗血本無歸的教訓;到了千禧科技熱潮 ,8號仔又据我一筆 ;佢老爹隻和黃更縛足我九年才翻到本;零八年又遇到中信泰富炒澳元及匯豐hosehold 晤掂,兩只股合共輸了逾三十萬......。好景賺埋股災輸;一部活生生的炒股血淚史!

6 則留言:

  1. 望住港股同美股,心都up 埋,美股又唔係話隻隻可以buy&hold,但係見到港股呢十年都真係俾唔到反應,都冇乜邊隻攞得出黎見下人

    回覆刪除
    回覆
    1. 天涯何處無芳草 友邦、李寧、建滔、創科、瑞聲、舜宇...。 十年前買下現在都好肥仔。

      刪除
    2. 但美股處長牛 的確易賺些

      刪除
  2. Billy兄過謙啦,你已上岸,令人羡慕呀!可憐我仲係海中心漂浮,隨時再反艇...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我大你二、三十年! 後生仔大把機會。

      刪除