免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2021年9月13日星期一

我的失敗經驗 (續)

網友tkchan質疑筆者為何要死hold大衆金融(626),而不早早將佢止蝕。真是個好問題,一般情況下,買入股份多為2個因素、該企業抵買(PE低、PB折讓大、Yield高、管理層可靠)或看走勢。後者就只需看圖,嚴守止賺止蝕位就足夠。其後就交由過天去定對錯。

我買入大衆金融後,個人認為股價雖不繼下跌,但依然有實質支持,沽出並不化算。當然我若有水晶球就另當別論。亦無為解釋太多,總之輸錢就是錯誤,錯了亦想有點剩餘價值,讓有緣人多一份實例參考。


7 則留言:

  1. I am very agreed with Billy Sir : No investor has crystal ball to foresee the stock market.

    Besides, other than with higher dividend yield than those local big banks, 626.HK is seemed more likely to be privatized by the major shareholder.^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Billy Sir,

      We are on same boat!

      ... thinking the privatization possibility of it may give you sweet dreams at nights.^^

      刪除
  2. 你入貨價雖然現在還是蝕緊錢,但係請不要忘記,結局未完。

    回覆刪除
    回覆
    1. 在此注前 都有買/賣626 賺了點錢 所以那注才心紅 無分注買入。

      刪除
  3. 買中私有化嘅股票,就好似買咗一個唐樓嘅單位,等發展商收購重建嘅難度冇太大分別,我相信買626嘅人大部分除咗係博私有化之外,其他嘅因素都變得唔重要, 626雖然係管治同發展方面都係落後及保守,股價長期下跌,當然近期已經回升不少,這方面唔係得626一隻嘅問題,而係整個銀行股嘅板塊都係面對緊同樣嘅問題,論基本面因素同2388,2888差好遠,我大概記得2013年開始,持有626好多年,但係到這個moment,我仍然好有信心持有,我感覺到現時股票市場氣氛已經係接近最低迷,如果大股東真係想私有化應該會係近一年半載內嘅事,當然被人收購個價值更加高,我都曾經去過幾次股東週年大會,在場嘅小股東大部分都係五十幾歲以上,626現時嘅情況同2013年1111被收購75%嘅股權之前嘅環境因素好相似,利益申報,本人持有大量626嘅股票,我並非保守嘅人,我亦會投資美股,其中一隻係Asts,以上意見,不敢自高,請多多指教。🙏🙏

    回覆刪除