免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2018年11月8日星期四

認叻

有網友讚我短炒叻, 但為何連我自己都不知? 九月初清倉蝕了近十萬, 不知何時才能賺回, 人仔又蝕了我一大筆, 今年年結有正數都心足了.
真正能在股市賺到錢的不二法門, 就係耐心等候心儀股票[大減價]時重注買入, 然後坐貨至賺到心足才沽出. 我炒出炒入因太得閒, 又爛賭才小注怡情, 此非投資正道.
我並非吾想認叻, 而真係吾叻, 為怕誤人子弟, 才說真心話.
William, Forest其實網友中確有高手, Murcielago(尋找生活之路), 他一手貨在耀才就成14M, (20萬股電能實業,有單有據). 佢又不是富二代, 卻有此成績, 他就算話自己無了到, 你都吾信啦!

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 我老豆後生時12m可買四條街,我後生時12m夠買四十個太古城單位,現在12m只夠在灣仔買個四百呎的單位,無乜可認叻!

      刪除