免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2018年11月3日星期六

練習室

後輩抱怨老闆常出埠 ,交落間公司給他 ,人手又不足 ,做到氣咳 .我就勸他應盡力而為 ,人家這麼多錢開間公司給你做[練習室] ,還抱怨甚麼 .公司做得成功 ,你多數有薪加 ,最重要的還有機會累積經驗 ,將來自立門戶 .相反若失敗 ,老闆就血本無歸 ,你最多是另謀高就 .
我年輕時常覺長輩的想法不對 ;而我亦明白後輩未必認同我的看法 ;可能這就是代溝啦 !
港股ADR報26060 ,跌426點 ;道指報25271 ,跌110點 .

6 則留言:

  1. 同我身處嘅處境一樣,近呢十年,初初都好似你個後輩咁諗,但做下做下發覺我能夠知和接觸比打工仔更加多嘅嘢,開始意會到發生緊嘅事同危機處理。係辛苦嘅但係獲益良多!

    回覆刪除
  2. 唔怕蝕底的人最總會出人頭地 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔怕蝕底的人末必會出人頭地,我就是人阪,但怕蝕底的人就更難出人頭地 !

      刪除
  3. 港股ADR預計恆指下周一低開426點 報26,060點
    source from aastocks.com

    回覆刪除