免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2021年10月17日星期日

阿B感言

大多數人總覺得自己是對的,  錯的永遠是他人, 批評這人反智 那人戆居. 但就從無反問下自己 若然自己的判斷真的對晒 放在投資上 理應早已是家財萬貫 怎會仍有這麼多不滿 那麼多牢骚。若放在別的事情上 也會得心應手 萬事如意 但又為何會有這麼多波折? 

我認識的成功人士好少 但發覺他們都有個共同特點 就係好少在無利益關係下批評他人的對錯 好聽些是尊重別人的意見 其實係何必教精你。所以如我般多口佬 都唔謊會叻到那裏. 性格好難改 我就無乜所為 人生遊戲都打到北圈啦! 但若是年青人 除非你係想找人鬥咀作消遣 否則若在無利益關係下 批評他人有何用? 更可能無端端多個[親家] 有害無益 都係將精力放在正經的事 方為上策呀! 

7 則留言:

  1. Seems 1606.HK just need a little momentum for breakthrough ...

    回覆刪除
    回覆
    1. ... and 811.HK(=601811.SH) shall announce its 9-months results on 27/10/2021.

      刪除
  2. 我成日拎路上行人碰撞的例子黎講,撞到,講聲sorry 件事已經過左去。但如果被撞果邊諗「sorry 大晒呀?!」然後不斷鬧咁結果好易初則口角繼而動武,中間邊個都無着數咁。

    以前偶然在朋友/網友間的討論中也會批評一句半句,但後來一黎無咁好精力去論戰,二來我亦無必要浪費自己的時間去教精你(無論事實如何,批評他人時一定是以為自己在教人),所以睇到唔順眼的唔睇就算,就算見人地錯得好離譜,溫提一句就好,唔駛去得咁盡留返下台階俾對方都係做人的基本呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 年少就氣盛,要有番咁上下閱歷先做到

      刪除
    2. 好多時撞人果個當無事, 唔出聲, 被撞既就會開拖了, 我試過啦... 地鐵月台排隊又係, 經常企係落車箭咀, 即時叫佢排隊...

      刪除
    3. 我會退一步海闊天空 因我多數不夠人打😂

      刪除