免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2017年9月15日星期五

荃灣西

 
陪太太去荃灣探朋友,西鐵站上蓋有多個新樓盤快將落成,相信荃灣西將會愈來愈旺。經過物業代理,看見萬景峰672呎單位叫價803萬元,幾年前曾想過換樓,差價不到九十萬,但衰在太保守,無去實行,若換樓成功,身家多成球,但食幾多穿幾多都是整定,知足常樂呀!

在如心廣場酒店食buffet,環境不差,客人不算多,適合傾談,食物質素不過不失,用指定信用咭埋單,約每位兩百,也算合理。

收到和電(215)股息$1882。

10 則留言:

  1. 一年前在合和年報中知道悦來酒店屬於合和, 帶屋企人去食自助餐, 價錢實惠, 晚市好像是二百元多一點點而已, 食物質素亦可接受, 不過貴價食物選擇不多, billy兄和billy嫂也可以試試!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝好提議,我會帶老婆去試下。

      刪除
  2. 如果800萬,我想住奧運站,我最近睇過栢景灣,要$800-900萬,但過香港島及配套不錯。
    我以前平日常去如心食午buffet,貪佢小人,平平哋,當然不是五星酒店級數,帶埋D小朋友,3歲免費。
    長者好似半價,當飲茶換下口味,我以前見好多老人兵團。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我幾年前看過萬景峰,信和樓質素吾錯。但若大小和價錢相約,奧運站當然地點佔優。

      刪除
    2. 當然,奧運這價錢無500呎實。

      刪除
    3. 既然你話信置好,唔見你買些信置股票?

      刪除
    4. 買過幾次,贏了粒糖走人,失敗!

      刪除