免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2017年9月29日星期五

買樓靠父幹


樓價升到連金管局都關注,現在很多年輕人買樓靠父幹上車,樓價若有甚麼東瓜豆腐,分分鐘兩代都吾掂,真係難為了爸爸,吾幫又驚子女上吾到車,給子女埋怨,幫又驚臨老出事,要去檢紙皮。現在供樓已普遍佔收入超過一半,已到危險程度。
我無聽過買吾到樓要跳樓,但若買錯貴樓......!供樓是二、三十年的事,切記三思。
中銀百年紀念鈔發行500萬張,應無乜水位,又驚老婆烏龍當普通百元鈔票用去,都係吾申請了。
十月快到,我有點不安,1987、1997、2007股市都係十月開始大跌。
對我來說保守會賺少了,但太進取又看錯市可能會無飯開。年紀也不容許我任性,如老婆話齋,我吾顧自己都顧下佢!
收到亞洲金融(662)股息$382.50。

4 則留言:

  1. //我無聽過買吾到樓要跳樓,但若買錯貴樓......!

    呢句幾發人深省﹗
    我住果區都有劏房豪宅出售,要買就要將收息股平倉套現,我又無自住需要,都係慢慢等複息滾雪球,等個本大啲,想做乜都無咁多掣肘。

    回覆刪除
    回覆
    1. 買樓是人生大事,自己研究清楚才決定.將來對錯就看命運安排啦!

      刪除
  2. 我冇需要買樓,但相信樓市一樣有週期,唔信佢只升不跌
    放長雙眼睇下佢跌先定我香先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時有人問我股票,我都會牙擦擦加把口,但朋友問我買吾買得樓,我真不敢多口,上落幾百萬架,

      刪除