免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2021年1月30日星期六

騙局

隨著時代進步 教育普及 港人的智慧理應愈來愈高才對 但看新聞卻非如此 被騙不可恥 但被兒戲的騙局騙到才丟臉 親人用WeChat問你借八萬元 為何不要現金 而係要你去買儲值卡 連便利店的職員都看出有問題 出言提醒 但仍殷然受騙 事前打個電話問清楚親人有多難?莫怪日日都有騙子 打電話騙人 反正成本低 打一千個電話 騙中一個都有著數 但遇到騙徒電話要有禮貌地結束話題 幾年前我試個×個騙子 其後他日日半夜三更打電話向我問安😂

8 則留言:

  1. 最老土既倫敦金都可以長呃長有; 最近有個阿婆去GYM都比人呃左幾百萬; 上網買海鮮話幾百蚊既阿拉斯加游水長腳蟹又有人落疊; 又裸聊勒索, 又網上情緣...太多了, D騙子都好忙下:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在網誌講,非為揶揄別人笨,而係想多些人免受騙。那位女士也值敬佩,受害了也勇敢受訪,好禳多些人知道騙徒手法;或許會少些人上當。

      刪除
    2. 想深一層,自己只是五十步笑一百步,歷年在股市被騙的例子還少嗎?

      刪除
    3. 香港地, 有邊個未比人呃過, 睇呃多定呃少姐, 我自己初初出黎打工, 成日都比人呃啦 :)

      刪除
    4. 最慘既係唔熟唔食, 之前有位婆婆係外國退休返黎香港, 諗住住係自己層樓安老, 點知層樓原來一早比自己個親姪兒賣左, 要自己一個出去租樓住, 錢又無樓又無, 連至親都無, 個姪話投資蝕哂D錢, 但係就成日响飛碌度分享食好野, 哂名錶, 甘你都知咩事啦, 真係無耻無極限!!

      刪除
  2. 哈哈,我都試過x個騙徒,我打番好幾個電話俾佢,佢反而驚咗😂

    回覆刪除
  3. 是的,股海最多騙子,仲要俾佢騙了,還不知道

    回覆刪除
  4. Sorry
    睇到最尾一句
    笑咗😂

    回覆刪除