免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年12月21日星期一

財經日誌

恆生指數收報26,306跌191點 成交額1,438億元.

中既股有加速回歸憧憬 港交所(388)股價終破四百元大關 亦係上市以來新高 零蟹貨 若被挾高 純以技術走勢 可能升到你不信 當然這又係我段估而矣! Vesync(2148) 泡泡瑪特(9992) 大升突升 但我連個名都不識讀 這些$怎有本事賺? 家中女俠話 物價貴了不少 這樣真係慘 香港百業簫條 失業率又破紀錄 小老闆傷過打工仔. 香港人除了炒股 想務正業都難 又看到新聞 一億九千萬元的銀主盤 住得起這麼貴House的富豪都會財困 看來香港的經濟困境 的確嚴峻!

10 則留言:

  1. 的確係雖現時經濟低迷,個個叫惨,連一向做開高端客生意的朋友都要呻生意少了5至6成,但不知原因(通貨膨脹?)物價卻一路路升,尤其中式酒樓,稍為高檔點的普通炒粉麵都要百多元一碟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有朋友間茶餐店,已被逼一家人做晒,也都不掂.

      刪除
  2. 388 終於見4紅了:) ...今年炒股都搵到兩餐...好多資金轉炒新股

    回覆刪除
  3. 我見好多人都轉行做foodpanda, 真係甘好搵?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個我不清楚,但我想打工好難好搵.

      刪除
  4. 恆指成交最大個幾隻ATMXJ友邦平保全部創過新高,加埋某D熱門板塊如物管醫药光伏同新股,今年蠃錢機會其實好高

    回覆刪除
  5. 楼業主自己未夠時間賣要比special stamp duty , 按N次后不供, 變銀主, 銀行賣則可skip stamp duty ar

    回覆刪除