免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年6月14日星期日

舊樓麻煩多

老街坊來電 他要挾錢維修電梯 共需十六萬多 每戶挾八萬多 他擁有兩間 一間自住 一間出租 租金月入九千五百元 問我應如何應對? 涉及物業 我一般都不敢給人意見 但老街坊相識五十多年 所以破例 舊樓管理費超平 僅及我家的一半 看似好抵 但若要維修就要各小業主挾錢 幾年前已挾了一筆維修外牆 勸老街坊承現在仍有價 賣了收租那間 應有四球多 用其中三球買政府年金 月入24000元(他79歲) 不怕一時失慎 被金融騙子呃埋 又有生果金 又有醫療券 又不用交租 夠啦! 至於將來子孫繼承的財產可能少了 也管不了太多 為人父親者真偉大 都[果頭近] 還掛念後代會有多少分到! 有時我真的不大明白 好多長輩明明手頭好鬆動 但依然節儉非常 將來人就上了天堂 錢就在銀行 怎對得起自己!

8 則留言:

  1. Billy兄確實道出老一輩對子孫的心態,但亦提醒要思考老年的生活安排和質素。
    年金的確是一個好提議,尤其當人年紀漸大,各方面都無復當年,要接受平淡和明白兒孫自有其命運。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有好多長輩都吾化.好刻薄自己.

      刪除
  2. 有樓但無儲蓄, 又得一間收租是好危險, 一有大支出就會好唔掂.....

    回覆刪除
  3. 寧教人打仔, 莫教人分妻, 但勸人賣樓, 小心仲大鑊
    可能, 等多十零廿年, 市建局出手收購, 咁就完滿解決問題了

    回覆刪除
  4. 有D老人家慳慣左, 手上有幾間屋收租都走去執紙皮同汽水罐啦

    回覆刪除