免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年6月22日星期一

舖位投資

常聽到香港一舖養三代  這當然甚有可能 但也應理解風險所在 若高價追入 也極為危險 近日商舖價值跌到四腳朝天 成為重災區 商舖投資極為專業 不同住宅物業 有[公價] 租出易 估值也易 商舖的價值 全在於能收取租金多少 而商舖租金變動好大 借貸成數及息率亦較住宅嚴格 而且香港住宅樓不難租出 舖位則未必 九0年代初我祖屋樓下間酒樓改建為幾十間小舖 吾夠一百呎 四十萬一間 我也有看過 舊區人流已少 兩部小電梯通三層樓 商埸又窄又細 都吾知可做乜 但依然賣光 現今空置了廿多年 小業主全都血本無歸 都係那句:投資不熟不做.

10 則留言:

  1. 商舖一定係要睇人流, 否則都係有價無市. 佐敦以前有個商場都有劏舖, 小業主收樓後,發現鋪位面積嚴重「縮水」三至七成,生意做不了,物業最後淪為死場, 小業主全都血本無歸, 有女藝人都中招.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我文上所提商場 就係女藝人中招那間.

      刪除
    2. 附近都好多架步, :)

      刪除
    3. 我好孤寒 無試過用$去解決生理需要 但後來才知 不用付$的才最貴.

      刪除
  2. 反而裕華斜對面既泰林, 吉左幾十年都重爭緊, 呢個單邊舖就正

    回覆刪除
  3. 投資真係好講眼光和運氣........所以location好重要, 還要唔好借大錢, 實力也好重要....

    回覆刪除
    回覆
    1. 改建的樓上誧 多數吾掂

      刪除
    2. 因為要上去太麻煩啦....
      我樓下有個由戲院改建的商場, 因為是平地, 所以都還可以...

      刪除