免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年6月28日星期日

1間美團=4間恆生

美團點評(3690)股價升到你吾信 市值已相等於四間恆生銀行 美團四百倍市盈率 股息率欠奉 市值卻有萬逾億元 我般舊式保守投資者 當然無本事賺到這些$ 好彩都吾敢做淡 熊佢 put佢 否則輸瓜都未天光 今次圖表派及跟風者贏晒 各有前恩莫羨人 只能待人高興.
現價174.7元 市盈率400倍 股息率N/A 市值10226億元

6 則留言:

  1. 一間係全國性龍頭公司,一間係地區龍頭公司,行業又唔同,好難比較喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!新經濟我吾識怎估值.所以我問自己若有人送,我要4間恆生或1間美團,而你會怎選呢?

      刪除
  2. 未能融入新經濟模式,早前世姪想買美團問意見,我答唔識。
    恒生或美團?
    利申:我持有恒生(答案)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己不敢買 但也不想阻人發達.

      刪除
  3. 美團個生意MODEL係連外國都無既MODEL,長遠我睇好700多過美團。不過我覺得美團係好股,只是現在炒得太貴

    回覆刪除