免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年4月26日星期日

比利閑話

以為自己老眼紛花, 窗外蒙過蒙太奇, 社會都半停頓, 天氣為何仍這麼差勁? 開了空調兼空氣淨化器, 有多大作用不知, 心理上好D掛! 減磅期開始 零食不用想, 午睡也睡不著, 股又冇得炒, 出街又吾得, 悶到快發瘋.
見內子悠然自得, 追韓劇(The King), 熾毛衣, 敷mask. 這套韓劇我追了幾集不合看, 熾毛衣吾好預我, 敷mask! 真係無試過, 一試只覺涼涼的, 就無別的感覺, 後來才知要十多元一片, 感覺就由涼涼地變為呎呎地, 肉呎個呎. 從來都吾係靠個樣搵食, 都係吾好浪費. 始終都係內子體貼, 她話她用過一次就棄太浪費了, 可留給我再用, 環保呀!
後記: 晚餐就係吃這過, 相信眼淺些的網友都會為我灑下同情之淚, 內子心實太恨吧!

10 則留言:

  1. Billy兄,韓劇 - 夫妻的世界,可能你會中意睇!
    https://www.viu.com/ott/hk/zh-hk/vod/263097/%E5%A4%AB%E5%A6%BB%E7%9A%84%E4%B8%96%E7%95%8C

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,現在正做家務吾得閑,稍後去看.

      刪除
  2. 剛出過去買野, 外面好多人.....老公出去行街踩單車......

    女人就太把野做, 收拾, 清潔, 洗菜煮飯煲湯......

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐,妳可能住南區空氣好!我這區D空氣差得肯!

      刪除
  3. 都是B嫂识持家,下次我都将面膜敷完我后给我家佬敷。 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我似蠢人嗎?她用過的mask我當然不會用來敷面,只用來敷臀部(屁股),因那處的肉厚些,敏感起來不會太痛兼無人看到.、

      刪除
  4. 在B嫂面前扮蠢都不是咩问题啊!甘这个Mask 的作用真是大好多,因为PAT PAT范围大过面好多,更经济环保!

    回覆刪除
    回覆
    1. warning!不要給妳老公敷,我用敷過後個PAT PAT好癢!

      刪除
    2. 而且妳老公亦末必如我般有骨氣,屁股癢也不會救老婆,會自己抓!

      刪除
  5. 我老公没你甘身娇肉贵,他PAT PAT就算痒都不敢求救,因为只会招来一顿打。:)

    回覆刪除