免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年4月14日星期二

香港不易居

九0年代去日本旅行, 覺得日本物價超貴, 但現在日本物價卻平了甚多, 這當然係與香港比較, 全亞洲綜合計, 香港生活費最貴, 就算現今天災人禍一齊來, 物價都係不肯調整, 市區樓由一千萬降至九百萬, 我一樣都係住吾起. 路過港鐵站問職員可否買長者八達通, 答話60仍未得, 仍係要65, 但可能等得來我真的夠65了, 希望那時個一皮都收到啦!

19 則留言:

  1. 最不理想的情況是:物價增幅(通脹) > 實質經濟增長 > 人工增幅。但看似香港近年來都是這樣的佈局,悲乎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 保到份工已夠運,還想加人工?除非你系公務頁.

      刪除
  2. 回覆
    1. 吾洗兩球住千呎豪宅,車房月租三百人仔,想起都留口水,多年前已考慮過.但後來才醒起,內子係外籍公民,無回鄉証.

      刪除
    2. 边有你讲得咁豪,其实几十万买左个雅居乐个60几平方一房单位两公婆够住唔使住咁大,靠收息股养老。😜

      刪除
  3. Billy 兄,可否 開post detail講下點解唔翻billy嫂國家住下?

    回覆刪除
    回覆
    1. 先講好的:
      我有次想找郵局,向個洋師奶問路,始終有語言隔摸,她用心講了一大輪我都吾明,說聲多謝,就自己去找,怎知行行下聽到有車嚮按,洋師奶原來駛車待仔放學,她見我找不到郵局就車我去.

      刪除
    2. 有次我駛車,但北部下午已天黑,我迷路了,那時無GPS,我又無手提電話,又落雪,車都死埋火,怎掰呢?成條路黑麻麻.突然見有車燈,只好救求.下車的係個大隻佬應有六呎幾,滿面胡子,我真的有點驚. 他幫我開了車頭博火,車就動了.還叫我跟著他的車出大路.

      刪除
    3. 我有次肚痛入了醫院,晚上個洋女護士對我說,她要下班了,怕我悶借了本私伙英文雜誌給我看,我當然明白她不是貪我靚仔,而係白衣天使的愛心.

      刪除
    4. 現講壞的:
      有次和老婆看戲Pearl Harbour,有暮影日机低飛射殺美兵,突然在戲院有洋女大哭,散場時燈亮了,周圍的洋人看我的眼光好怪,我不知怎的覺得好不安,內子則話我神經過敏.

      刪除
    5. 落雪初看很美很浪漫,曰曰看覺得好淒涼,中式食物好貴,挪威食物好難鼎,星期日試過行了半個鐘一個人都撞吾到,夏天還好些,冬天好易發瘋,日短夜長,下午就天黑.除了住屋和牛奶,乜都超貴.

      刪除
    6. 得吾到的才係最好,日曰發夢都想快D返香港,挪威給我的感覺係乜都慢幾拍,更好都覺得都係異族地方,有寄人離下之感.

      刪除
    7. 我敢說挪威係洋人世界最少種族歧視的地方,但並不表示無.就算遇到一兩次也令人不快,可況我又有得擇,好多人都話挪威係天堂,但天堂生活並非人人適合,話挪威係天堂的華人九成係旅客,我識的華僑九成話67歲(退休年齡)就返中港退休,有好多竹升,都想到香港發展.

      刪除
    8. Billy兄, 多謝分享,大開眼界,呢啲知識,旅行睇書都睇唔到。似乎好偶爾嘅種族歧視,殺傷力都一樣咁大。

      刪除
  4. 回覆
    1. 有人看,我覺有存在感,人老喜話多年.

      刪除
  5. 这些经验我们可以话有钱都买不到,免费学到野何乐而不为?所以每天追看你的分享呢!:P

    回覆刪除
  6. 聽你講故事真係一樂乜👍

    回覆刪除
  7. 林鄭已宣佈, 60歲可以2蚊坐車, 但政府做野要時間, 最快都要年尾啦, 現在先申請一張個人八達通, 到時就自動2蚊

    回覆刪除