免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年4月19日星期日

載通的投資價值

載通(062)上年盈利跌了16%, 今年首季成績將更差, 但疫情沒有可能永遠不走, 最壞情況預佢兩年不派息, 但載通股價已從高位跌了近七元或三成. 兩年股息才兩元, 到時觀塘商廈將快完成, 租金收入幾可肯定能大幅增加, 現價是否買得過? 自己判斷啦!
現價17.32元 市盈率12.5倍 股息率5.77% 市值77.4億元
利益申報: 本人持有載通股票權益.

16 則留言:

  1. 呢隻股票流通量不太好,唔太好炒,但長揸就超值

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的資深網友都知我對62情意結超重, 可能會影響我的判斷

      刪除
    2. 每天交易金額百几萬左右,不算流通,我都持有,不加不減,佛系操作。

      刪除
  2. 我都想買呀~~~ 跌多D la~

    回覆刪除
  3. 我都一直持有
    油價平 路費唔使收
    觀塘物業 點都有幾億
    但想問司機人工會唔會由政府津貼?

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾知呀!九巴自會找著數,我們不用操心

      刪除
  4. 老實講,我都幾驚佢油價對沖輸鑊金,佢個封底價好似係四十幾蚊桶,即係就算-40定4美金,都係要四十幾入貨,如果個對沖合約而家仲係做緊的話,今年真係輸到扒扒扒扒扒街

    回覆刪除
    回覆
    1. 你吾好嚇我呀!好似冇聽過九巴有對沖油.

      刪除
    2. sorry,小弟記錯咗,唔算係對沖,但要係spot rate之上加付一個premium~


      羅先生:(經傳譯員)
      我有一個關於成本嘅問題,你提到燃油嘅價格係會影響你哋公司嘅收入,你見到咁多年嚟個情況有冇穩定過呢?


      梁乃鵬先生:
      (經傳譯員)政府會係叫九巴去自己處理呢個問題嘅,喺多年前我哋係同政府去討論即係徵收一個附加費嘅可能性嘅,即係喺我哋嘅車費當中,呢個附加費就係因為燃油價格大幅上升嘅,但係最後政府就不同意,所以就冇實行到。

      當然我哋考慮過好多唔同嘅方案,喺呢方面係節省成本嘅,但係我哋就決定就冇採納任何對沖嘅安排,因為我哋認為就住油價去對沖唔係一個好嘅選擇專營巴士服務獨立檢討委員會嚟嘅。不幸地,我哋見到國泰航空嘅例子,佢哋係因為對沖而係虧損咗好多嘅。我哋同期油嘅供應商係取得共識,佢哋會以某一個年期,譬如話三年,向我哋供應燃油,然後我哋就同意咗呢個汽油價格嘅一個上限,我哋同意嘅上限就係每桶85美元嘅。如果汽油嘅價格係超過85美元,我哋仍然都只需要係畀85美元一桶嘅啫。

      另一方面,如果汽油嘅價格下降到每桶40或者45美元,我哋亦都係只需要畀呢一個市價嘅啫,即係最低嘅價格係45美元一桶嘅,暫時我哋冇一個咁嘅最低價格。


      李澤昌先生:
      或者我喺呢度補充,其實我哋就冇hedge到oil嘅,因為油價係佔我哋個基礎好大,主席頭先講咗,就係我哋其實係同啲油公司有一個協議,就係我哋係cap咗佢嗰個gas oil,即係個crude oil,你睇下個牌價,加多辣個十零鈫喥就係gas oil,咁cap咗85鈫。85鈫以上嘅我哋就唔會再畀多過,但係以下,我哋畀緊佢嘅spot rate,然後再加一個premium,即係當然呢個係我哋之間一個trading嘅銀碼,我唔方便講,即係話喺個floor --其實我哋頭嗰兩年都冇--floor都冇乜意思,因為gas oil唔會變零嘅,大概都係三十五、四十鈫喥,我哋而家嚟緊都有一個floor,大約係四十零鈫喥,我哋就會trade緊喺嗰個之間裏面,咁係為咗保護自己。

      就我哋其實就將嗰個risk就畀咗個油公司去做,我哋發覺呢個係--即係好似主席講,呢個係自己係諗方法去protect番我哋喺油cost係佔都差唔多--曾經佔過20%我哋嗰個expenses,都相當之犀利。

      刪除
    3. 以上係2018年8月九巴車禍後聽證會之內容

      刪除
    4. 多謝詳細解說: 看來油價大跌對62的幫肋並無想象中大,但我貨不多,hold算了.

      刪除