免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年4月20日星期一

雲業務相關股

見TVB財演推介雲業務相關股份, 我係既貪心又無知的典範, 期油吾掂, 雲都怕得掛! 我家族人多勢眾, 人才輩出. 要找到個懂的後輩不難, 講了成半個鐘我都吾明雲係乜春, 都係放棄吧! 老狗真係難學新事, 幸3長途打多久都係收$27一個月, 否則就電話費都蝕Q埋!


10 則留言:

  1. 其實騰訊都有雲業務,都是一個重要增長點。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多產油國都持有騰訊和阿里股票.

      刪除
  2. 西方國家雲端服務主要用amazon和微軟. 小心政治因素

    回覆刪除
  3. 簡單d講,以前一部server,而雲係n部 server在n 個國家,所以資料傳送速度同處理效能,都高過舊式的一部機。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個我明,但我吾知佢怎賺$,因我用雲都冇人收過我$. Sonic是否有點氣結,象對牛彈琴呢!

      刪除
  4. 可以當係網絡收租股,你用的雲是一些個人服務,通常高度使用者才收費,真正賺錢的係商業用戶。

    回覆刪除