免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年4月5日星期日

減租

今早在樓下商場的餐廳買外賣, 想不到在星期天生意都如此差勁, 關門看來都只係時間問題.
我持有些收租股及房產信託股份權益, 但真的不介意旗下商場減租, 助商戶渡過難關, 股東只係股息收多收少問題, 而商戶卻係執吾執笠問題. 當然又會有些無為人話我扮好人, 得把口講認叻, 但我真人係誰, 有多少人知? 扮來做乜?
我有如此想法, 一來天性純良, 而我本人雖不信有因果報應或倫徊之事, 但萬一我估錯呢? 反正人一死就甚麼都帶不走, 為何不在有生之年在能力之內善待他人, 為自己或許有的來生買個保險.

12 則留言:

  1. 以現時社會氣氛,減租始乎回避不了,問題是疫情要拖幾耐,要減多久。現在大家一致推薦電訊股,會否過一段時間,政府要電訊商共渡時艱?

    回覆刪除
    回覆
    1. 慘情.現在已保生存權(包括人命或企業)為第一優先.

      刪除
  2. 我覺得有部分真系需要減,真系無咩生意,而家減租養住佢,遲D都可以賺番佢地.
    但系有D的確又可恥,我見有D生意其實仲系保持到 只系堂食變為好多人外賣,但又要求減租,不過而家類似領展呢D可以收集埋商戶營業額可以睇下邊D商戶真系需要幫助

    回覆刪除
  3. 我覺得減就減硬~ 問題係周街叫減人地唔理丫~ 定係迫佢減~ 賺咁多年~ 年年幾百億~ 賺左十幾廿年~ 你叫佢嘔番一年比你真係難比登天~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 千几億身家,子孫萬代吃不完,又帶吾走,留番比子孫爭產?

      刪除
  4. 減租令舖估值下跌, 銀行隨時反而call loan, 故寧可丟空也

    回覆刪除
  5. 我家附近成座office building 加小型shopping mall 丟空了成十年

    回覆刪除
  6. 聽說人年紀大了,便會傾向喜歡做善事,看來確有道理。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我後生都有做善事,但不多.因不知將來會怎樣,當然資產少係主因.

      刪除