免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年4月16日星期四

嗚謝啟示

收到John仔來Email話有別的Blogger不滿意我, 這有甚麼出奇, 我寫網誌係因能直言, 得罪人就預左, 你不滿意我又追看我的文章, 真令人費解? 我雖然終日游手好閑, 但就冇乜興趣去別人的平台鬥咀. 但也多謝John兄的提醒, 不過下次不用話我知了, 網上虛擬世界, 誰去認真, 誰就係傻的!

4 則留言:

  1. 高人,網上虛擬世界, 誰去認真, 誰就係傻,但好多人都過唔到呢關,最後激死自已,佩服

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港生活逼人,在網上發泄下情緒,有時亦可諒解.

      刪除