免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年4月11日星期六

1987

80年代中, 四會合併為聯交所, 引入第一份禮物叫期指, 美其名為對沖, 但大部份投機者都係賭單邊, 每張期指每點50元, 按金15000元, 即300點. 初出即遇見大牛市, 港股在十多個月升了超過一倍, 期指好倉者賺到睡著也識笑, 淡倉也無出大事, 因都斬到倉, 按金夠賠.多人賺到$, 係最佳宣傳, 參與期指遊戲者大增.
直至1987年10月股災, 港股停市四日, 復市後狂跌過千點, 無期指好倉客可順利斬到倉, 一萬五千元按金無晒, 還要搬十幾萬元(每張期指計)去贖身, 中小經紀行則鬥快[執笠],有些做淡者, 贏了都無$收, 本都取不回.
期指由四千點跌到得一千八百多點, 就在最低點時, 四大天王 李嘉誠 郭得勝 李兆基 鄭裕彤出手了, 宣佈在一千九百點透過新鴻基證券各買入九千張期指好倉, 買期指無須公佈, 四大財閥此舉無非係想穩定民心, 幾年前聽聞八七年所買的好倉, 四叔仍未平倉呀!
我當年才廿九歲, 單身狗一隻, 而且股市升了這麼多, 十月時已不敢滿倉, 大股災一日就急跌, 沒有層層套牢資金出現, 而幸運地, 我當時第一重倉係占士邦(007)置地, 奇跡地在大股災中, 它跌得好少. 我就沽出置地加上所淨下的資金盡買藍籌股, 不久就賺回有突.
*單憑記憶寫下以上文章, 不保證有否記錯!

15 則留言:

  1. 回覆
    1. 多哟寫,好多人都喜欢睇歷史,包括我,师兄你咁早已经接触股市。

      刪除
    2. 1980年(21歲)聽思聰(曹仁超先生)推介買入第一只股票叫保華建築,賺了一個月人工,從此就迷上了這種金錢遊戲,46歲前成績好好,但46歲後就無進步過,今年我62,可惜投資技術仍停於46時.

      刪除
    3. 我第一次買果隻股叫安寧数碼128,自己唔识工友介绍,话係好嘢嚟小甜甜打骰,结果当然冇你咁好彩舐嘢收场。

      刪除
    4. 若我想投資又有人教我,我會看教我那人的投資往績.

      刪除
  2. Billy Sir,

    There might be "chances" for investors on 19Mar or 23Mar (i.e. HS Index < 22,000)!

    Yet different investors have different thinkings, ... some are pessimists while others are optimists. But I see most investors are pessimists in 1-2 weeks, and suddenly, ... become optimists afterward. That's interesting!

    Have lunch first, Bye!

    ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. Everyone can give you the right answer in hindsight.

      刪除
    2. I find myself the answer : successful investors are usually optimists and have the ability to manage bad moods.

      ^_^

      刪除
    3. My wife has all the conditions, but she is still unsuccessful?

      刪除
  3. 現在有什麼策略
    過20年你可以再分享

    回覆刪除
    回覆
    1. 坦白講我投資几十年,從冇如此擔心過,人地擺到明遲些做你,你還只顧在鬥咀.希望我係杞人憂天.

      刪除
    2. 哈哈! 20年太久了,明天睡腥才算吧!

      刪除
  4. 期指有交收日,點解可以到今時今日都唔平倉呢?

    回覆刪除