免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年2月13日星期四

餐餐都好少餸

網友[鄉下仔B貨]話冇鮮雞吃, 我更慘情, 日日吾係沙律, 就係吃紅米雜谷, 白飯都好多日無食過, 肉都冇多片, 吃埋晒D冰魚呀!減肥牛油麵包呀! 蔥蒜餅呀! 餃子呀! 班戟呀! 減磅可能會有些成績, 但真怕會營養不良. 今晚食乜餸真係不敢想, 多數又係[餐餐都好少餸, 淘茶茶又凍], 運動又冇得做, 水又冇得游, 食又冇餐好, 股又不敢炒.......快要黐線了.


14 則留言:

  1. B 哥點解米都無? 無落街? 定被B 嫂挾持 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我三高要減磅,出街好麻煩因吾夠口罩用,待親友寄來才能改善,減肥油做蔥餅,頭一兩個還可以,第三個就想吐....你們澳門比香港好,起馬廁紙足,我就要吃少些,去少些.否則稍後可能要學網友用樹葉.

      刪除
    2. 真係廁紙都無咁嚴重....看來香港搶貨情況比我想像中嚴峻....保重Billy 大哥!

      刪除
    3. 攪下笑而矣,這點小事怎會難到我家女俠,但真的貴了好多. 本來應夠,人人屯積變不夠, 市民質素呀!

      刪除
  2. 咁好餸 仲擔心營養不良 白飯冇益㗎要食少啲
    鄉下仔而家買定啲未有人搶嘅嘢
    哈………蚊香 下雨天
    又到蚊釘蟲咬嘅時候啦!
    試下站樁啦 ……… ho ho
    若果能夠堅持 必有回報😁😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港真係好耐冇試過這麼麻煩,上次我把握到機會提早不用做,怕的是今次看錯市,要出番來做, 內子好坦白話不要預她.

      刪除
    2. 可以分享下把握到SARS?
      定咩機會
      小弟30中 都想學下野

      刪除
    3. 指把握到什麼機會?
      一口

      刪除
    4. 以前在文章講個好多次,有興趣可重看舊文.

      刪除
    5. 99年一注獨贏九巴,03年沽出換入大藍籌股,05年財自.

      刪除
    6. 厲害!
      等我睇吓學下野先

      刪除
  3. 有HKTV魔,又迫迫濕,其實唔落街都買倒餸啦

    回覆刪除
  4. "蔥蒜餅呀! 餃子呀! 班戟呀!" 都不知几多人想吃这D,你还在瞋,开心来不及啦!

    回覆刪除