免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年2月2日星期日

保重身體

先做好自己, 口罩要省著用, 我就盡量不出街, 深夜冇人才在平台跑步, 盡量小心保重身體, 因正值係流感期, 好易染上普通流感而被嚇壞. 此疫症死的人比普通流感少, 為何要如此誇張? 答案係死亡率相差極大及後遺症嚴重得多.一般流感死亡率係2%, 沙士17%, 今次疫症暫時仍未確定死亡率多少, 但連內地政府不惜封城就知道是好嚴峻, 先做好自己保護好身體, 勿再給別人添煩添亂.
而香港依然有好人好事, 看網友鍾記評論良心企業-香港電視(1137), 當年賣了電訊主業, 賺了大$隨即派特別息與小股東共享富貴, 足見大股東王維基品格不差, 好人好報, 其後投不成免費電視牌, 反有賽翁失馬之感. 今次疫情出現, 亦無發災難財之意, 出手助港, 有心有力, 真值得敬佩.


加國Homedepot仍有3M專業口罩賣,但要7加元一個!

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 內子想走人,不走係因為我不走,我不走係因為吾捨得港式生話,對內子真有點內疚,莫怪有網友話我自私,應承過內子若撤僑就一定走,因到那時想吾走都吾得!

      刪除
    2. 你會歡迎來自疫區的親友都你家中站居嗎?己所不欲,勿施於人.租屋不易,酒店亦末必受歡迎.家母須人輪流招顧, 兄弟可走也不走, 我也過不到自己個關.而且見港人識驚,所以我吾係好驚.

      刪除