免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年4月30日星期二

真的開始冇耐性

誤判港股十年必有一劫,三年來大部份時間倉位僅1/5,想有好成績都難,真的開始冇耐性,莫非熊市真的快來,因連我都開始想轉軑!
民企金誠控股(1462)暴跌>60%,主因又係老闆失聯,但買得這類股,都該有心理準備。豬肉股王-萬洲國際(288),又藉生豬供應緊張而股價上升>5%,因涉及民生,有可能政府會干預豬肉價上升過急。而內銀、內險股價都跟上大市,唯獨內券獨憔悴。同係要負國家任務,內券的任務最為吃力。

14 則留言:

  1. 我覺得還未到頂, 至少仲未見倒放煙花gogogo雞犬升天的一刻
    利申: 燈神

    回覆刪除
  2. 講下又三年了. 雖然B 哥輕倉, 但啄啄下都禾味龍啦~

    回覆刪除
  3. 年輕反正都係窮,不能不博,夠運博到些,年老不能不保守,我吾想[六張野]要重投社會。

    回覆刪除
  4. 善意提醒:上年10月唔入貨,宜家30,000點,勢開始弱先入,有機會高買低賣,成手蟹貨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝提點,我都係會聲大注細而矣!

      刪除
  5. billy兄有點像信置吧, 持有較多現金但久久未有啱心水的大型項目

    不過像信置般密密做中小型項目(或者和其他發展商夾份投地), 密食當三番之餘又可以保留現金, 這也未嘗不可

    回覆刪除
    回覆
    1. 因信置和我都親眼見識過股/樓災的恐佈。

      刪除
  6. 我都七成現金定存,買在小量基金及收息股
    澤倉底。

    回覆刪除
  7. 你們後生仔不用像我保守,年青吾博,花甲才博?

    回覆刪除
  8. 我呢兩年8至9成倉位,利申90後

    回覆刪除