免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年4月16日星期二

炒股不是求成績?

有人說求學不是求分數,學業分數高,並不表示一定有高學問,但不計分數,用甚麼準則來衡量呢?炒股亦係同一道理,我近常被批評炒股方式不妥,但識我的人都知道,我十九歲投身社會,四十六歲退休,今年六十一歲,身家剛比退休時翻了一翻,所有財富全賴炒股,從無經營生意,這成績雖不能說優越,但起碼叫合挌掛!

23 則留言:

  1. 哈哈!只要不是傷天害理,用什麼方法也沒所謂,賺到錢就行 ^^

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 內子笑我幾十歲都沉吾住氣!

      刪除
    2. 我見你不停咁買賣,出出入入,竟然將身翻了一翻,真厲害啊。

      刪除
  3. 這幾個月確實可以咁做,如果是上年就吐血了

    回覆刪除
  4. 以前都以長線為主,但三年前判斷錯港股十年必有一劫,改為短炒待變,現若然又改策略,怕狼真的來了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 退休時(2005年)才買樓,現升值了幾倍,所以身家才能一翻,十五年了,其實也輸了給通脹。

      刪除
    2. Peopleword兄, 我上年成績比現在好,有空可看下我的舊網誌。

      刪除
  5. 你忘記咗計15年來兩夫妻的使費呀! 扣埋生活費後, 15年內身家仍有1倍進帳, 已經好勁喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 數字好看,但購買力則下降,我預了吃完息就吃本,兩公婆將來上了天堂,$就留在銀行就不值啦!

      刪除
  6. 佩服Billy兄!我以前同樣是買匯控、載通和建滔積層板,都是止蝕離場。好彩靠一隻領展頂住😄,都只喺打和

    回覆刪除
  7. 現價我唔锺意领屡,喜欢置富

    回覆刪除
    回覆
    1. 單看數據778比823抵好多,我三年前已這麼如此,結果股價說我又錯了。

      刪除
    2. 但現價2選1,我會選778。

      刪除
    3. 对,買置富比较安心啲。

      刪除
  8. 你勁過好多基金經理👏👏👏

    回覆刪除
  9. 其實,我反而覺得無咩人在意billy兄既炒股成績,多數俾意見都係路過up兩句。有陣時真係唔駛太上心!呢度所有人其實最在意都係自己既成績多d!

    你已經財自,成績已經有目共睹,所以...其實我覺得所謂批評都係善意提醒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有意見好過無意見,若介意不如吾寫,有時也覺自己有點吾化,哈哈!

      刪除