免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年4月20日星期六

百份百賭博

近期上市新股,抽1手100%中籤率共10隻,首日表現4勝5負1和,表現最佳者為康希諾生物(6185)升57.7%,表現最差者為潤利海事(2682)跌44%。問題係散戶一般敢蝕不敢賺,成績可能更加差勁。
兩年前我聽網友[白身公子]指點,逢IPO都抽2手,上市賺蝕都沽,可能食正IPO熱潮,估不到收獲也不錯,可惜此情現今已不再。現今抽IPO個人認為係百份百賭博,純博運氣。
題外話:一直奇怪間間太興個公仔麵餐都保持到同樣水準,比Billy嫂煮的好X倍。這可能是太興已用機器煮餐,早傳太興會上市,怎知冇晒下文!

6 則留言:

  1. Billy 兄, 太興我和太座每個禮拜至少去3,4次, 去開果間食物質素保持到水準, 但就唔係間間分店都得... 唔明點解唔上市, 上既話我一定抽!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喜歡它明碼實價,平均質素也0K,真不明白有些食店好胡塗,貴貴租都捨得,但好些廚師就吾捨得請,本末倒置。

      刪除
  2. 呢隻餐旦面我成日都有帮榇都几好食係贵咗少少多咗几文。比较其他茶餐厅。

    回覆刪除
  3. 餐蛋麵或者沙嗲牛麵呢D好多茶仔都做得唔好,D面一係太淋太硬,或看用D公仔麵質素太差,D味清湯有D又太淡,再講餐肉一樣有D用埋D平嘢,有D又係切得太薄搞到無嚟口感。太興個餐蛋面喺食材同時間都計算得好所以真心好食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過在家用[出前一丁]過冷河方式,的確好D;但太興應不是如此,工予太多。

      刪除