免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2018年7月9日星期一

提防銀行職員

很多年前有銀行職員向我推銷零售債券,由八間全球知名的大公司聯合擔保。她解釋說若其中一間出事,你也可取回7/8本金,說來也很合邏輯,這隻債券叫雷曼。
你會話合約中無理由無寫清楚,但試問有多少人會去深究銀行的合約內容,十幾頁紙,專業名詞普通人看了也不會明白。
我最近烏龍寫錯張支票遇退票,去銀行想補救,但銀行職員話幫吾到我,叫我開個張新的。順口問退票何時可取回?(其實我的意思是受票人,何時可取回退票)。怎知該職員話退票會直接寄回給我,我覺得不合常理,才問多次是否肯定,她就有些遲疑,向其同事請教,答案也是一樣。我愈覺奇怪,就叫他向上司問清楚。他上司對我說對不起,因那兩位職員是新人,所以攪錯,退票應會退回受票人,而不是發票人。
朋友,不要盡信銀行職員呀!

17 則留言:

  1. 如果銀行職員好叻的話, 佢就唔會坐個個位, 一早升咗職啦 XD !

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我等小戶都是由普通職員服務,

      刪除
    2. 所以要自己學財務知識, 不須靠人 :)

      刪除
    3. 有時真係防不勝防,日日都聽到銀行推銷電話,煩死人。

      刪除
    4. Billy兄你可向銀行要求各渠道一律不收任何推廣資訊的,每次開戶申請新嘢時都要提佢哋。頓時眼根耳根都會清淨好多^^

      刪除
    5. 但很多來電,我根本不是他的銀行客戶.

      刪除
  2. 完全同意。最近去渣打開新戶口+銀行職員推介幾樣優惠。我要回家細閱條款後去多一次先攪清楚到啲細節同補漏。後來我歸納種種跡象得出個結論係遇上一個冇記性的職員。而且佢哋入面運作同推廣內容幾複雜,問啲職員好多都答唔到或俾啲訊息不正確。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最得人驚係開咗戶口之後過幾日,會喺手機短訊中通知話有人改了我哋賬戶哋址,著我哋如果冇做過呢個指示就要聯絡銀行。而個電話係響極都冇人接聽的。作為新開戶又申請咗咭,你話驚唔驚﹗後來我再回想整個程序,估計佢哋將客戶真人填表開戶的資料幾日後才完成運作,亦到時一律發出說是更改的通知範本,過幾日又寄信嚟再提醒客戶。不停俾竽筴等我哋當蛇,虛驚一場。

      刪除
    2. 我幾年前也是渣打客戶,貪新戶口憂恵多多,買入股票免佣,存倉費,超市禮券.後來憂惠完了,倉內股票也慢慢沽清,就取消了戶口.

      刪除
    3. 銀行的服務給我的印象不錯,取消戶口只因一年後可重新申請為新戶,怎知憂惠減少了,我就再無開戶.

      刪除
    4. 係呀,嗰日都聽到隔離櫃位的客戶取消了欲再開返攞優惠。如果唔嫌手續多,呢個夾埋可攞到$3500^^都幾好

      刪除
  3. 都有一個機會係退返俾發票人o既,就係張支票被人放入 drop box 但係又無喺票後邊寫翻要 bank-in o既 a/c number 。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我烏龍的不是這樣,受票人已接通知可一星期後取退票,我則罰了$15O,這點我無怨言,因是我的錯.

      刪除
  4. 退支票一定係比受票人, 全球通用呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 講個笑話給你知,我有朋友80年代移居挪威,佢個同事吾得閒,竟然可持有佢個銀行簿去銀行提錢,櫃檯員明知不是本人,簽名又不同也照付錢,真令人難以致信。但現在挪威銀行也學精了,沒有這麼兒戲。

      刪除