免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2017年10月8日星期日

跆拳道

報學跆拳道班,好彩無年齡限制。導師見我用黑帶腰帶,笑說我是否來踢館。我40多年前取黑帶一段時,導師應還末出世,我說若他介意我可用回白帶。可能出於敬老和要交學費,導師說自己友,館規無所為啦!
學員最小的可做我的孫子,和他們一起真係好開心,有返老還童的感覺。

22 則留言:

  1. 很有趣的一篇文! Billy兄實際年齡當然不算老. 而我覺得做人做事, 有很多東西不應有年齡限制的. 而人生也應盡量令自己開心, 做自己想做的事. 希望Billy兄可以在股票與跆拳兩邊一直找到人生樂趣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 全班未滿員,最老當然是我,最小的師弟細個我半是世紀.我初還以為會分年齡一班

      刪除
    2. 雖同是跆拳道,門派卻不同,下次換回白帶,免教練難做.

      刪除
    3. 後生時side kick輕易過頭,現在輕易過漆頭.力我仍有點,氣就吾得,操兩操就無氣.

      刪除
    4. 師弟問我為何不學太極,我答太極我是小師弟,跆拳班我是超級大師哥

      刪除
  2. 題外話, 我發現有一些東西, 可以跟年齡完全冇關. 如人的成熟度. 我便有一個長輩, 年齡跟Billy兄接近一樣. 做事和待人接物跟小孩一樣. 完全不像一個成年人.

    相反, 有一些人年齡若二十, 做事或做人已可以很成熟.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我識得個八十多歲老頭,開口常得罪人.又識個八、九歲的小孩,口甜舌滑得很.

      刪除
  3. 做運動對健康有好處 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好開心,和班細路一起連我都覺自己好似後生左。

      刪除
    2. 係, 我十幾年前去學電腦時, 老師和同學都細過我, 所以我的朋友多數都同我仔女差不多大 :)
      但我老公就成日同一班差不多年齡的老人家去唱K, 所以佢好多時唔明仔女的思路 XD !

      刪除
    3. 無所為啦!自己開心就可以,我老婆都去學侞伽.

      刪除
    4. 我中學時多數打籃球和打排球, 唔好體操, 也學過一年空手道 !
      上次聽到電台說有老人跆拳道, 唔知邊度有得學 ?

      刪除
    5. 我勸你最好吾好去學,因跆拳是硬功,用腳為主,要鬆筋,妳若無根底,好難捱呀,踢板及自由博擊妳都末必掂!

      刪除
    6. 我雖年近花甲,但都還算壯,孱弱些的後生仔都未必一定打得嬴我,我jumping side kick還得,有個小師弟叫我師公,可能因為佢老豆末出世,我已經是黑帶一段,哈哈!

      刪除
    7. 老人跆拳道呀, 專俾長者打的, 只為健身 !

      刪除
    8. https://www.youtube.com/watch?v=jBjYQdzAob0

      刪除
    9. http://www.practical-tkd.com/elderly/

      刪除
    10. 嘩!大開眼界。
      不過可能吾合我。我真係想和些師弟較量下,因機會難得。

      刪除
    11. 但若和youtube中朋友博擊,怎有挑戰性呀?Lisa姐,妳吾會明白我這些過氣習武者的心態。
      若在街和人打架,好易被打傷。但在館中,有各種保護衣,師弟會留手,安全得多。

      刪除
    12. 你可以出來當教揀呢, 教長者班 :)

      刪除
  4. BILLY原來係武林高手!!! 失敬失敬!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 武林高手不敢當,但係真的打得兩下,不過是四十年前。
      現今能否打贏Billy嫂,我自己也不敢肯定,哈哈!

      刪除