免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2017年10月13日星期五

銀行服務

到銀行辨理定期續存,排隊排到嬲,真不明白銀行為何要迫客戶定要在分行辨理,因網上做,利息會少很多。又見股票櫃檯在排長籠,這種收費貴,效率低的交易渠道,仍有人用,真奇怪!
香港有公屋、居屋、房協、首置、綠置居....。我都給弄到頭都大。居住問題真係香港頭等大事,要批評容易,解決卻相當困難。
新股德斯控股(8437)曾升16%,又係8字頭,無我份!

9 則留言:

  1. 匯豐有廿萬以上可以排另外一條隊好少人,一百萬更有尊屬分行
    最慘排完定期利息都得雞碎咁多

    回覆刪除
    回覆
    1. 匯豐因佢乜收費都高過人,問佢做按塭又難,店大欺客。我用佢網上銀行辦事又煩得很,所以取消了戶口。
      中銀乜Q戶口櫃面都排大隊!

      刪除
    2. 剛去中銀一肚氣, 理財戶口可以慢過普通戶口半個鐘 !

      刪除
    3. 一向都是,我都投訴過,得到禮貌回覆,但服務依舊。

      刪除
    4. 以後會改去恒生放支票入箱, 之後用ATM取錢 !
      中信好多大陸人買保險, 要排2個鐘隊, 所以都只會放支票入箱, 而戶口是用來交徼費零 !

      刪除
  2. 大部份銀行網上做低d,但最近發現永隆用手機續存是高一點;
    還有一個奇怪現象,如果新客新資金會高一點,銀行是不鼓勵你做忠誠的客戶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意,以前煩到死,成曰要又開又取消戶口,將D人仔搬來搬去。

      刪除
  3. 有時候升級做咩咩戶口,等得仲耐過一般戶口,要睇咩時段咩地區。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以除了迫不得己,我盡可能吾去銀行辨事,

      刪除