免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年3月14日星期六

Walt Disney Company

女俠告之她買了些Walt Disney (DIS.NYSE),原因係杜指難得一天大跌二千多點,但為何買Walt Disney ?她話又難得股價跌穿一百,而教主Steve Jobs的遺產中,最重要的自然係Apple Inc. 其次就係Walt Disney 。這就係她買DIS.的理由!!
知網友中有美股高手,可否給點Walt Disney評價。

11 則留言:

  1. 佩服B嫂,我清空9成美股,因為已停市2次仲趺幾千點,感覺太大波動,加上無息收難以安心坐又怕訓唔著,因為無可能睇到市況呢,所以我坐收息股增現金流最岩自己

    回覆刪除
    回覆
    1. 她每天幫我量兩次血壓,知我受得起剌激。

      刪除
    2. 有一樣野提提 Disney受疫情影響業績好差,已由高位大跌好多,有定心理預備可能會再跌,除非真係小注如重注要好小心風險

      刪除
    3. 看來我真係要買些血壓丸!

      刪除
    4. 希望在明天,當然買左唔好睇股價否則唔使訓

      刪除
  2. 類似Netflix 的 Streaming App

    https://preview.disneyplus.com/hk

    回覆刪除
  3. 其實DISNEY有冇優先股或者ETD?

    回覆刪除