免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年3月14日星期六

賺$愈來愈難

總覺得愈來愈難在股票市場賺到$,是否我投資技術退步?非也!只係我追不上時代,我年青時正直香港經濟起飛期,順風順水,近乎買乜都中。現在卻剛巧相反,資金和知識都泛濫,但機會卻大減,累積財富艱難多了。親友叫過我投資美股,但想了又想終於放棄了,隔山買牛兼要與全球高手博奕,又有法律、語言和稅務問題,要博都係在自己地頭著數些。

2 則留言:

  1. 同你一樣,我本来都想買下美股,但太麻烦了,始終唔熟悉

    回覆刪除
    回覆
    1. 好易買,有美元戶口,簽份文件話你係非美國籍。

      刪除